مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:012024-01-16اقتصادي

فارس من| مدیران ایران خودرو صدای مردم را نمی شنوند؛ نهادهای نظارتی ورود کنند


امتناع ایران خودرو از عرضه پژو پارس های ثبت نامی در سامانه یکپارچه، موجب سرگردانی متقاضیان شده است، در شرایطی که مدیران این خودروسازی گوش شنوایی برای شنیدن صدای مردم ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان عدم اجرای تعهد سامانه یکپارچه خودرو توسط ایران خودرو از عدم تحویل خودروهای پژو پارس با موعد تحویل زمستان 1402 گلایه کردند.

  مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کرده اند که در مرحله اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو شرکت و خودروی پژو پارس را انتخاب کرده اند که بعد از نوبت دهی، موعد تحویل این خودرو زمستان 1402 اعلام شد.

  مخاطبان خبرگزاری فارس در این پویش نوشته اند: اکنون که موعد تحویل خودرو به این متقاضیان فرا رسیده است فراخوان واریز وجه از سوی شرکت خودروساز برای آنها صادر نشده و شنیده ها حاکی از آن است که خودروساز قصد دارد خودروی جایگزین به مشتریان معرفی کند.

  یکی دیگر از متقاضیان گفت: هر چه با نمایندگی های ایران خودرو تماس می گیریم کسی پاسخ ما را نمی دهد و می گویند از مرکز پیگیری کنید، این مرکز کجاست؟ چرا کسی صدای ما را نمی شوند؟ ما پول بیشتری برای خرید ماشین های گران تر ایران خودرو نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مدیران ایران خودرو صدای مردم را نمی شنوند؛ نهادهای نظارتی ورود کنند

فارس من| مدیران ایران خودرو صدای مردم را نمی شنوند؛ نهادهای نظارتی ورود کنند